Crosstown
Kommunikation
- strategisk kommunikation og public relations.
Vi skaber den direkte vej fra ord til handling
i et medielandskab i hastig forandring.
- strategisk kommunikation og public relations.
Vi skaber den direkte vej fra ord til handling
i et medielandskab i hastig forandring.
Crosstown er et kommunikationsbureau med fokus på public relations og strategisk kommunikation til private og offentlige virksomheder.
Vi tror på, at levende og skarp kommunikation kan flytte holdninger, ændre adfærd og skabe forandringer. Vi er specialister i at skabe dialog og debat gennem pressen og via de sociale medier. Hos Crosstown tænker og arbejder vi journalistisk og vi ved, hvad der skal til, for at få selv komplekse historier eller budskaber sat på mediernes dagsorden.
Crosstown er din fortrolige rådgiver, din skarpe pen og strategiske sparringspartner. Vi er både ledelsens med- og modspiller, der stiller de kritiske og kærlige spørgsmål, som sikrer det bedste resultat. Alle opgaver bliver løst og fulgt helt til dørs af en seniorrådgiver med over 10 års erfaring. Hos os er der aldrig langt fra det strategiske oplæg til konkrete resultater.
Crosstown arbejder med en bred vifte af brancher og virksomhedstyper. Vi har dog særligt fokus på transport, energi, ejendoms-
branchen, byudvikling, arkitektur og livsstil samt kampagner for ministerier og styrelser.
Både offentlig og privat transport er et af danskernes yndlingsemner. Den store bevågenhed stiller ekstra høje krav til kommunikationen. Crosstown har indgående kendskab til både branchen og dens målgrupper.
Grønne tiltag, energiforbrug og grøn vækst er for alvor kommet på dagsordenen hos forbrugerne, politikerne og beslutnings-tagerne. Crosstown er specialister i at kommunikere for energisektoren.
Bolig- og byggesektoren undergår i disse år hastige forandringer. Crosstown har indgående kendskab til branchen og til de udfordringer, hvor presseomtale og andre kommunikations-
tiltag skaber resultater og værdi.
Både historiske bygninger og ny arkitektur rummer et stort vækst- og oplevelses-
potentiale. Crosstown har omfattende erfaring med at stille skarpt på vores fælles bygningsarv, byudvikling, landdistriktsudvikling og dansk arkitektur.
Crosstown har stor erfaring med livsstils- og produkt-PR for især high-end brands - samtidig med en strategisk overbygning, som spiller sammen med corporate og salg.
Crosstown hjælper Klarlund med at komme på mediernes dagsorden.
SLETH vandt i 2010 en del af udviklingsopgave med at udvikle 300 hektar havne- og industriområde i den nordfranske havneby Caen. En stor sejr for dansk byudvikling og arkitektur, som Crosstown hjalp med at fortælle om i danske medier.
Crosstown assisterer konsulentvirksomheden Dansk Bygningsarv ved større pressekampagner.
Skanska A/S har i den grad fokus på grønt byggeri og et sundt og godt indeklima, hvilket Crosstown hjælper at komunikere om.
Kunstrådgiverne IN SITU arbejder sammen med både danske og internationale kunstnere og virksomheder. Crosstown har været med til at profilere IN SITU i pressesammenhæng.
Godt 10.000 var inde at stemme på Danmarks Smukkeste Herregård. Voergaard løb med titlen og æren. Tillykke!
Bæredygtighed er godt for miljøet og de kommende generationer, men det er også en god forretning. Det har flere aktører i byggebranchen fundet ud af.
Kreativ og flot film til RESPEKT-kampagnen 2018 målrettet børn og unge
Er du vokset op i en familie med alkoholproblemer? Og vil du gerne dele din historie? Så læs gerne videre her:
Bygningskultur Danmark og arkitekt, Jeanne Brüel, har lavet en flot ny guide om bevaring af historicistiske huse. Vedkommende for de fleste byer og bykerner i Danmark.
Tillykke til den firlængede Klægager i Tønder med titlen som 'Danmarks smukkeste Bondegård'. DR TV-Avisen kom forbi ved overrækkelsen.
Igen i år har Crosstown stået for pressearbejdet på Alkohol & Samfund og TrygFondens RESPEKT kampagne. Dansk Industri og en række kommuner landet over bakker op i år.
Tillykke til Moseby Præstegård på Falster som er løbet med førstepladsen i Bygningskultur Danmarks konkurrence om Danmarks smukkeste præstegård
Underværker – bygningsarvens ildsjæle - Realdania har gennem en årrække støttet ildsjælene i det byggede miljø og støtter nu igen op om ildsjælenes indsats.
Klarlund havde for tredje år i træk udsolgt til udstillingen Fine Watch and Jewellery i Børsen-bygningen i København
Blå Mandag er blevet til Brun Mandag for mange teeangere
Unge skal ud af solarierne med ny kampagne fra Kræftens Bekæmpelse og TrygFonden
Klarlund indtager Arhus med velbesøgt international ure- og smykkeudstilling i millionklassen
JET bliver til INGO - Benzinselskabet JET var de første i Danmark med selvbetjente benzintanke til lavpris. JET's 71 danske tankstationer og 138 stationer i Sverige skiftede udseende og navn til INGO i 2014.
Kræftens Bekæmpelse vil have flere medlemmer i kampen mod kræft. Filminstruktør, Pernille Fischer Kristensen har lavet en rørende film.
Det er IKKE et handicap - kampagne for Socialstyrelsen i samarbejde med DR
SKAGEN Fondene slog dørene op for en perlerække af globale finanseksperter med bl.a. Paul Krugman, Hans Rosling, Dambiso Moyo og Jim Rogers i Tivoli Hotel & Congress Center
Parcelhusguide fordi størstedelen af den danske boligmasse består af parcelhuse
Tillyke til DR og Mette Hoffman Meyer og resten af teamet:-)
Få six-packs med forsvaret - helt gratis
Vi har mere end 15 års erfaring med at at løse alle typer af udfordringer inden for PR, journalistik og kommunikation. Vi har et indgående kendskab til mediebilledet - både når det gælder elektroniske, digitale og trykte medier.
Charlotte er cand.mag. i engelsk og retorik og har næsten 20 års erfaring som pr- og kommunikationsrådgiver. Specialist i medietræning, pressearbejde, pr-kampagner og strategisk kommunikation for det private erhvervsliv og offentlige virksomheder samt interesseorganisationer. Herunder omfattende erfaring i at generere presseomtale i forbindelse med kampagner for bl.a. ministerier og styrelser.